fbpx
VEEBIKLUBI

Kuidas on lood teie tööandja brändiga?


Praktiline klubi, kuidas arendada tööandja brändi ja kuidas seda ka praktikas juhtida?

Tööandja bränd tasub ära ja see on ka põhjus, miks üle maailma organisatsioonid oma tööandja kuvanditega tegelevad. Milline on tööandja brändi loomise salaretsept? Võta põhiosa oma töötajate kogemusest, lisa juurde tulevaste töötajate ootused ning sega kõik kokku konkurentidest eristumise võtmes. Pluss ära unusta, et eeltoodud komponendid peaksid olema läbi käinud uuringute veski. Kõhutunde alusel brändi ei saa luua.  Tööandja atraktiivsuste mõõtmisest Lõuna-Eestis räägib Daisy Koorits, Instari uuringute projektijuht.

Kuidas aga tegelikult Eesti tööandja brändi luua nii, et see hakkab ka elama nii oma töötajate südametes kui ka tulevaste töötajate teadvuses, sellest räägib Eesti kogenum tööandja brändide looja Kersti Vannas tööandja brändingu agentuurist Instarist.
Kuidas aga päriselt SMIT´s tööandja brändi loodi, millised on nipid trikid ja samuti õppetunnid, sellest räägib Berit Grossberg, kes on tööandja brändi juht Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskuses.

Selleks, et üritus oleks veelgi enam teie ootustele vastav, oleks hea teil teada, mis seisus on hetkel teie tööandja bränd.
Esinejad on just Tartule kokku pannud tööandja brändingu kiirtesti, mis annab teile kohe kiire ülevaate, mis seisus olete. Täitke test siit: https://www.surveymonkey.com/r/TBkiirtest

Klubi korraldustiimis Gerlyn Okas (HR Factory), Merle Okas (PARE Tartumaa saadik) ja PARE kontor.

Registreerimine: Eelregistreerimine PARE kodulehel kuni 11.04.2021 või kuni kohti jätkub.
Osalemistasu:
PARE liikmele tasuta, mitteliikmele 40 eurot+km. Uuri lähemalt liikmelisuse kohta siit.
Toimumise aeg: 13. aprill 2021 kell.13.30-16.00.
Toimumiskoht: Online (info edastame registreerunud osalejatele)

OSALEMISTINGIMUSED
NB! REGISTREERUMISEL NÕUSTUD PARE PRIVAATSUSTINGIMUSTEGA.

KLUBI ESINEJAD

Kersti Vannas

Eestis üks esimesi tööandja brändingu valdkonna tegijaid – Kersti Vannas. Kersti on Eesti esimese tööandja brändingu agentuuri Instar EBC asutaja ja tegevjuht. Tal on palju kogemusi, kuna on tegelenud tööandja brändingu strateegiliste, visuaalsete, digitaalsete ja kommunikatsiooni lahendustega nii era- kui ka avalikus sektoris alates 2007. aastast nii Eestis kui Soomes.

Kersti Vannas on  tööandja brändingu valdkonna pioneer ja maale tooja aastast 2005. Kersti on ka Eesti esimese tööandja brändingu agentuuri Instar EBC asutaja ja tegevjuht. Tal on üks kogenum tööandja brändinde looja olles töötanud nii avaliku, erasektoriga nii tootmise, IT, meditsiini kui muudes valdkondades organisatsioonidega nii Eestis kui Soomes. Instar kuulub Euroopa tööandja brändingu agentuuride liitu, mis annab võimaluse Eestis jagada maailma parimaid praktikaid.

Daisy on Instari projektijuht, kes tegeleb tööandja brändingu ja uuringute projektide elluviimise ning uuringute analüütikaga. Daisyl on kliendisuhete hoidmise ja juhtimise kogemus tootmisvaldkonnas ning personalijuhtimise ja arendamise kogemus tervishoiusektoris. Ta on õppinud personalitööd Tal Techis ning omandanud cum laude magistrikraadi turunduse- ja finantsjuhtimise erialal Tartu Ülikoolis. 2019. aastal sai Daisy ka parima tööandja brändingu lõputöö auhinna. Daisyl on nii strateegiline ja analüütiline vaade personalijuhtimisele ja turundusele kui ka praktilised kogemused ja väga palju loovaid ideid, mida tööandja brändingus rakendada. Daisy kirg on aidata ettevõtetel kujundada parimat töötajakogemust, leida üles nende unikaalne väärtuspakkumine ning seda kommunikeerida.

Berit on tööandja brändingu entusiast ja eestvedaja olnud aastaid ning täna on Beritil rõõm kanda auväärt tööandja brändi juhi ametinimetust Eesti olulisemas ja suurimas riiki toetavas IT majas SMIT (Siseministeeriumi infotehnoloogia-ja arenduskeskus). SMITis töötab juba 360 inimest ning seda nii Tallinnas, Tartus, Pärnu ja Jõhvis.
Berit on olnud tegev üle 10 aasta turunduses ja seda nii brändingu, jaeturunduse, üritusturunduse kui ka otsekommunikatsiooni valdkonnas ja kogemusi omandanud telekomis, logistikas ning avalikus sektoris.

Ta on veendunud, et head tööandja brändi saab teha ennekõike koostöös ning strateegiliselt hästi loodud tööandja bränd suudab tagada töötajate rahulolu kasvu, tööandja atraktiivsuse tõusu ning samuti toetab läbi selle asutuse ärilist edukust.

Vaata ka teisi sündmusi
KONVERENTS
PARE konverents
04.04.2024
Viimsi Artium
04.04.2024
Tallinn