HR Häkaton

    Ettevõtte probleemi kirjeldus

    Mõtle, kuidas köita häkatonil osaleja huvi. Inspireeru ajalehtede pealkirjade formaadist. Kirjelda probleemi, mitte lahendust.
    Mõju

    Kui suur on probleemi mõju ettevõtte ärile (raha- aja ja inimeste vaates)? Millist kasu probleemi lahendamine ettevõttele toob? Millist kahju toob, kui probleem jätta lahendamata?
    Sihtgrupp

    Keda probleem organisatsiooni sees täna kõige enam puudutab? Kas see mõjutab huvigruppe väljaspool ettevõtet (koostööpartner, klient, tarnija jne.)
    Juba katsetasime

    Milliseid lahendusi olete juba proovinud või plaaninud proovida? Kas need on täitnud eesmärki? Mis on olnud takistuseks?
    Piirangud

    Millised on teadaolevad piirangud (eelarve, tehnoloogia, aeg vms), mis võivad võimalikke lahendusi mõjutada?
    Tahame toetada personalijuhtimise häkatoni

    Kirjuta siia, kui ettevõte soovib personalijuhtimisel välja anda oma auhindu või tunnustusi, tuua osalejatele tooteid (sh snäkke, vahepalasid, jooke või töövahendeid) kohapeal proovimiseks või finantseerida häkatoni kulusid sponsorina. Kõik ettevõtete toetused saavad märgitud kommunikatsioonis.