Personalijuht 2.0 TOP 3 väärtust ja KKK

Märtsi lõpus alustab arenguprogramm Personalijuht 2.0, mis on hüppelauaks neile, kes soovivad personalijuhtimises uuele, strateegilisemale tasemele liikuda. Selles postituses küsime eelmise aasta osalejatelt, millist väärtust arenguprogramm nende jaoks lõi kuidas on vahepealne periood nende (töö)elu muutnud. Samuti vastame peatselt algava programmi kohta korduma kippuvatele küsimustele.

Väikeses grupis ning mitme kuu jooksul toimuv intensiivne koolitusprogramm loob kahtlemata head eeldused, et õpitu toetatult praktikasse rakenduks. Kui eelmisel aastal esimest korda vilunud personalijuhtidele mõeldud arenguprogrammi ellu viisime, soovisime sellega kogenud personalijuhtide jaoks nende töösse tuua uut, laiemat perspektiivi ja aidata neid tippjuhtide partneritena olla strateegilisemad ja mõjusamad.

Uurisime, kuidas on Personalijuht 2.0 eelmisel aasta vilistlaste jaoks vahepealne aeg möödunud ja millist mõju nad programmis osalemises täna näevad. Selgelt eristusid kolm põhilist väärtust, mida ühisest õpiprotsessist kaasa võeti:

1. Laiem vaade personalijuhtimisele

Osalejad tõid välja, et peamine motivaator programmiga liitumiseks oli soov olla parem strateegiline partner oma organisatsiooni juhtidele. „Võin öelda, et minus on küll koolituse esimesest päevast alates küpsenud arusaam sellest, milline on strateegilise personalijuhi roll ettevõttes“, ütleb üks eelmise programmi vilistlastest ning lisab, et programmi teemadering ja koolitajatena kaasatud ekspertide kogemuste jagamine andis selle kujunemisele olulise tõuke.  Samuti aitas programm saada uuesti personalijuhtimise „lainele“ varasemalt valdkonnas töötanud eksperdil, kes oli mõnda aega töölt eemal olnud.

2. Praktilised tulemused

Pikaajaline ja laia hulka teemasid kattev arenguprogramm on suurepärane võimalus selle ajal või järgselt saadud teadmised koheselt oma ettevõttes praktikasse rakendada. Üks osalejatest tõi välja, et programmi järgselt lõi ta ettevõtte personalistrateegia ning võttis koolituspäevadelt kaasa mitmed tööriistad, mida oma töös personalijuhina koheselt rakendada. Kahtlemata on selles abiks ka koolitajad ning väike koolitusgrupp, kellega mitme kuu vältel kohtudes tegemisel olevat analüüsida ja tuge saada.

3. Hüppelaud uutesse väljakutsetesse

Mitme osaleja jaoks andis programmis osalemise tõuke edasisteks tööalasteks väljakutseteks või õpinguteks. „Programmi käigus sündis otsus asuda sügisest õppima TTÜ personalijuhtimise erialal. Esimene edukas semester koolis on seljataga.“, ütleb üks osaleja. Ta lisab:  „Programm avas ennekõike uusi uksi minu enda sees – viis minu mõtlemise personalijuhtimise vallas uuele tasemele ja oli väga heaks sissejuhatuseks magistriõpingutele.”

 

Mida (uut) toob seekordne programm?

Sel aastal on Personalijuht 2.0 saanud uue, siduva elemendi – coachiva juhtimise praktikumid, mis valdkonnapõhiste teemade vahele konkreetse, inimeste juhtimise ja toetamise alase oskuse annavad. Tervikuna näeb programm välja nii:

KKK:

  • Millises vormis on praegust olukorda arvetades õpe planeeritud?

Alustame programmiga veebipõhiselt ning esimese mooduli viime läbi Zoom keskkonnas. Ootame kõik väga, et saaksime osalejaid meie koolitusklassis tervitada ning meil on väikese grupi jaoks olemas kõik ohutust tagavad tingimused. Kohe, kui olukord leebub, liigume koolituspäevadega taas füüsilisse ruumi. Seniks aga ei lase me end keerulistest oludest heidutada ja arendame lisaks personalijuhtimise oskustele ka oma digipädevusi 😊

  • Kas osaleda saab ka valitud koolitusmoodulites?

Eelistatult võtame gruppi osalejaid, kes soovivad läbida kõik koolitusmoodulid. Juhul, kui oled huvitatud vaid ühest või paarist koolitusmoodulist ja grupis on ruumi, saame sinna ka eraldiseisvalt osalejaid lisada (kirjuta selle osas info@pare.ee). Coachiva juhtimise praktikumid peaks läbima tervikuna, kolmes osas.

  • Mis on viimane hetk programmi registreerimiseks?

Viimane registreerimise päev on reedel, 26. märtsil või kuni grupi täitumiseni. Hetkel on grupis vabad veel viimased paar kohta. Loe siit programmi kohta lisa ja registreeri end osalema.