Kui soovid personalitöö valdkonnas tegutsevatele inimestele jagada teavet oma toote, teenuse või muu kasuliku kohta, siis selleks on Sul suurepärane võimalus kasutada PARE vahendust.
Meie otseses, aktiivses infoväljas on ligi 5000 personalivaldkonnast huvitatud inimest ning PARE kaudu jõuab Sinu sõnum kindlasti õigete inimesteni.

PARE avaldab eelkõige juhtimise ja personalijuhtimise valdkonnaga seotud reklaami. 

PARE jätab enesele õiguse valida, millist reklaami avaldada. 

Lisaks pakume võimalust rentida PARE hubast ja valgusküllast klassiruumi oma koolituste, töötubade või koosolekute korraldamiseks. Meie ruum loob inspireeriva keskkonna nii väiksematele kui ka suurematele aruteludele ning võimaldab Sul viia oma sündmused professionaalsesse ja mugavasse keskkonda.

Kui soovid nähtavust, mõju ja toetavat ruumi – PARE aitab Sind kõiges!

Uuri lisa: info@pare.ee

PARE õppeklass on kõigiti mugav ja hubane ruum erinevate ürituste korraldamiseks.
Selles tunneb osaleja end mugavalt nii väikeses seltskonnas (5-7 inimest) kui ka kuni 30-le inimesele mõeldud üritusel.
On olemas Wi-Fi, projektor ja pabertahvel. Vajadusel saab ruumi liigendada tahvlitena kasutatavate vaheseintega.
Meie majas asuvas toitlustuskohast Roll catering saab tellida nii kohvipause kui ka nende juures kohvikus lõunatada

PARE ruumid on ligipääsetavad ka ratastooliga ja erivajadustega inimestele – KÕIK ON OODATUD!

Õppeklassi rent                                  PARE liige Teistele
tunnihind 40€/tund 50 €/tund
päevatasu 200 €/päev 300 €/päev

 

Väikse klassi rent (max 6 inimest) PARE liige Teistele
tunnihind tasuta* 20 €/tund
päevatasu 80 €/päev 120 €/päev

 

Hindadele lisandub käibemaks.

Lisainfo:info@pare.ee

*Hea PARE-kas, tule tee oma koosolek meie juures! PARE liikmele on koolitusklassi kasutamine 2h (ei ole mõeldud maha arvemiseks täispäevast ega tunniarvestusest) tasuta!

 

 

 

Väike klass

Kööginurk

Uudis sündmuse, koolituse, toote jms kohta PARE e-kirjaga otsekontaktidele

PARE võrgustikus on üle 5000 otsekontakti ehk personalitöö- ja juhtimisvaldkonnas tegutsevat inimest.
Reklaamitavale üritusele registreerumine toimub teenuse tellija koduleheküljel või muu kanali kaudu.

PARE liige Teistele
Ühe uudise edastamine 300 € 500 €

Kõikidele hindadele lisandub käibemaks.

Blogi postitus/artikkel PARE kodulehel

PAREkatele kasuliku sisuga postitus.

Hind sisaldab ka 1 korra PARE FB kogukonnas jagamist.

 

PARE liige Teistele
Üks blogi postitus/artikkel  300 € 500 €

Kõikidele hindadele lisandub käibemaks.

Tutvusta oma toodet või teenust PARE klubis, sidudes selle atraktiivse teemaga

Veebiseminari sisuosa pikkuseks on 1h ja 15 minutit, millele lisandub 15 minutit küsimusteks. Kogu veebiseminari korraldus on PARE poolt, nii tehniline korraldus, esinejatega suhtlemine kui ka turundamine.

Veebiseminar on osalejatele tasuta ning tänu sellele on hea teema korral osalejate huvi suur (rekord toetaja veebiseminari osalejate arv on olnud üle 500). Osalejate huvi sõltub väga palju teemapüstitusest ja aktuaalsusest.

Veebiseminari turundame pare.ee lehel, PARE Facebookis, Instagramis ja LinkedIn-is.

Huvi korral võta ühendust liina@pare.ee.

PARE liige Teistele
Sisuturunduslikus veebinaris toote/teenuse tutvustamine 1500 €* 2000 €*

*Lõplik hind selgub sündmuse sisu ja mahu põhjal. Hinnale lisandub käibemaks. 

Töökuulutuse edastamine

Töökuulutuste uudiskiri jõuab umbes 2000 personalitöö valdkonnas tegutseva inimeseni. Samuti lisame töökuulutuse PARE Facebooki kogukonda.

PARE liige Teistele
Ühe töökuulutuse edastamine (oma organisatsiooni töökuulutus) tasuta 150 €
Ühe töökuulutuse edastamine (mitte oma organisatsiooni tarbeks, nt personalivahendusega tegelevad organisatsioonid) 75 € 150 €
Ühe töökuulutuse edastamine (eraisikust liige edastab oma organisatsiooni töökuulutuse) 50 €

Kõikidele hindadele lisandub käibemaks.

*Töökuulutused otsepostitusena edastame 1x nädalas kõik nädala töökuulutused koos. Jooksvalt postitame PARE FB kogukonda!

PARE kontoris on pisike ja hubane raamatukogu.

Tule PARE kontorisse lugema ja/või kaugtööle või laenuta siit huvipakkuv raamat.
Kui Sul on erialast kirjadnust, mille oled juba läbi lugenud ja soovid teistega jagada, too see PARE raamatukokku.

PARE raamatukogus olemasolevate raamatute loetelu leiad SIIT!

 

 


Teeme koostööd ENUT-iga ja sellest tulenevalt on PARE liikmetel võimalik laenutada raamatuid ka ENUTi raamatukogust!
ENUT on ise välja pakkunud PARE liikmetele huvipakkuvateks teemadeks: Majandus ja äritegevus, karjäär ja töö.
Vaata, kas ENUTi raamatukogus on mõni raamat, mis sind huvitaks!
Kui pealkiri huvitab, siis saab täpsema otsingu teostada ENUTi süsteemis, ja siis tulevad välja juba märksõnad ja info, kas raamat on riiulis või momendil väljas.

Loetelu raamatutest leiad SIIT.

 

 

PARE personalijuhtimise käsiraamatu eesmärk on anda kõigile Eesti inimeste juhtimise valdkonnast huvitatutele tööriistakomplekt strateegilise personalijuhi rolli valdamiseks ning suunata saama hinnatud partneriks organisatsiooni tippjuhtide hulgas.

2024.aasta käsiraamat hõlmab värskenenud vaadet kõikide traditsiooniliste personalijuhtimise teemade kohta – alates personalistrateegia loomisest, tööjõu planeerimisest ja värbamisest kuni töösuhete halduse ning töötajate arendamise ja hindamiseni. Käsitlust leiavad ka näiteks organisatsiooni disaini ja ESG teema mõtestamine organisatsioonis.

Käsiraamat pakub oma headuses praktilisi näiteid, juhtumeid ning näpunäiteid kogenud personalijuhtidelt ja ekspertidelt Eestist, tuues maailmapraktikad meie kultuuriruumi ja tehes nende rakendamine käegakatsutavaks.

Personalijuhtimise käsiraamatu:

Koostaja: Maris Zernand-Vilson
Projektijuht: Kai Saard
Sisutoimetaja: Kärt Kinnas
Keeletoimetaja: Eve Noormägi
Kujundaja: Jekaterina Urmet

Personalijuhtimise käsiraamatu autorid ja peatükid:

1. Personalijuhtimise strateegiline vaade – Maris Zernand-Vilson

2. Tööjõu planeerimine ja ametikohtade kujundamine – Egle Saska

3. Värbamine ja valik – Piret Luts

4. Töötajate arendamine – Cerlin Pesti

5. Tasustamine – Evert Kraav

6. Keskkonda arvestav vastutustundlik juhtimine

6.1 Muutunud töö ja töökeskkond – Liina Randmann

6.2 ESG alusraamistikud – Merle Ojasoo

6.3 Soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise olulisus organisatsiooni edus – Reet Laja

6.4 Sisekommunikatsioon – Mailis Neppo

7. Olulised põhimõtted töösuhetes – Riina Vään

Raamatu saad osta SIIT

E-raamatu saad osta SIIT