ARENGUPROGRAMM

ARENGUPROGRAMM: Strateegiline personalijuhtimine (2025)

Arenguprogramm “Strateegiline personalijuhtimine” toetab Sinu professionaalset arengut, andes uusi teadmisi ja praktilisi oskuseid jõudmaks oma töös uuele tasemele. Arenguprogrammiga on Sul võimalus avardada vaadet ja laiendada haaret, et luua veelgi suuremat mõju ja väärtust ning olla personalijuhtimise teemade eestvedaja oma organisatsioonis. Liigu oma professionaalses arengus järgmisele tasemele ning loo organisatsioonile veelgi suuremat väärtust!

Arenguprogramm “Strateegiline personalijuhtimine” on grupipõhine õpiprotsess, mille käigus saad mõjusamaks personalijuhtimiseks vajalikud raamistikud ja tööriistad. Programmi käigus õpid läbi teooria ja praktiliste lähenemiste paremini tundma oma organisatsiooni, et teadlikumalt selle strateegilisi eesmärke personalistrateegiaga siduda.

Arenguprogramm “Strateegiline personalijuhtimine” on suunatud kogemustega personalijuhtidele (soovituslik 3-aastane töökogemus) ning vilunud tasemel personalijuhtimisega seotud valdkonna esindajatele, kellel on soov viia oma teadmised järgmisele tasemele ning luua organisatsioonile suuremat väärtust.

Programmi eesmärk:

Kujundada strateegilise personalijuhi rolli täitmiseks vajalikud oskused ja hoiakud.

Õpiväljundid:

  • HR-funktsiooni arendamine ärikiirendiks:

 – Osaleja oskab luua personalistrateegia äristrateegia osana 

  •  Juhtimiskvaliteedi ja organisatsioonikultuuri arendamine:

 – Osaleja oskab kujundada organisatsioonikultuuri, mis toetab ettevõtte strateegilisi eesmärke ja töötajate tulemuslikkust

 – Osaleja oskab toetada ja mõjutada juhte juhtimiskvaliteedi ja organisatsioonikultuuri arendamisel

Programmi moodulid

  • I moodul: Organisatsiooni strateegia ja ärimudel (1 päev)
  • II moodul: Tugeva organisatsiooni loomine: organisatsiooni disain, kultuuri juhtimine ja muudatuste juhtimine (2 päeva)
  • III moodul: Juhtide ja juhtimise arendamine (2 päeva)
  • IV moodul: Finantskirjaoskus ja personalianalüütika (2 päeva)
  • V moodul: Töötajakogemus, personalistrateegia seminar ja programmi lõpetamine (2 päeva)

NB! Korraldajal on õigus teha jooksvaid muudatusi nii programmi alateemades kui ka mahus.

Kuidas õpe toimub?

Programmi ülesehitus on paindlik – iseseisvalt ja omas tempos läbitavad õpiampsud (videod, õpitut kinnistavad testid, iseseisvad ülesanded) e-õppes, vahelduvad praktiliste töötubadega, kus kohtud grupikaaslaste ja koolitajatega, et õpitu üle arutleda, tõstatada olulisi küsimusi ja töötada grupis.

Grupp kohtub üle kahe nädala teisipäeviti (v.a koolivaheaeg).

Kes on koolitajad?

Programmi koolitajad tunnevad põhjalikult õpetatavat teemat ning on kursis valdkonna suundumustega, tunnevad täiskasvanukoolituses kasutatavaid meetodeid ning oskavad valida sobivaima meetodi konkreetses situatsioonis. Programmi koolitajateks on:  Enn Saar, Ingrid Viinapuu, Estel Pukk, Merle Liisu Lindma, Maria Kütt, Merike Kim, Haide Antson, Evert Kraav, Valev Tõnisson, Kaija Teemägi. 

Hind:

Osalemine PARE liikmele 2299€+km, teistele 2899€+km. (Liikmelisuse kohta leiad infot SIIT!)

Hind sisaldab õppematerjale ja kohvipause koolitusklassis toimuvate praktikumide ajal. Lõunasöök ei sisaldu hinnas. Koolitusprogrammi eest on võimalik tasuda ühes osas või kokkulepitud osamaksete kaupa.

Eraisikuna tasumisel on võimalik taotleda tulumaksutagastust. Täiendkoolitusasutusena esitame iga aasta 1. veebruariks Maksu- ja Tolliametile andmed eraisikute poolt eelmisel aastal tasutud koolituskulude kohta.

Mida peab personalijuht teadma ärist? Selles moodulis läheme süvitsi strateegia ja ärimudeliga ning vaatame, missugune on personalijuhi  roll nende elluviimisel ning kuidas ehitada äritulemusi mõjutavat personalistrateegiat.

TEEMAD

Organisatsiooni strateegia ja ärimudel

  • Kuidas mõista ja kirjeldada organisatsiooni ärimudelit? “Suure pildi” mõistmine ja seosed personalivaldkonnaga
  • Kuidas märgata erinevaid trende ja hinnata nende mõju organisatsioonidele täna ja tulevikus?
  • Millist mõju avaldab muutunud maailm/töökorraldus organisatsiooni strateegiatele ja kuidas selle muutusega toime tulla?
  • Organisatsioonistrateegia loomine ja elluviimine
  • Erinevad strateegiad:

 – kasvu-, stabiilsus-, kärpimis-, diferentseerimisstrateegia

  • Millised sammud tagavad süsteemse strateegia elluviimise ja milline roll on selles personalivaldkonnal
  • Elluviimine: kuidas strateegilised plaanid ja otsused tõhusalt ellu viia:

 – Elluviimise raamistikud

 – Mis on vajalik elluviimiseks

Personalistrateegia

  • Mis on personalistrateegia ja kuidas seda luua?
  • Reaalse personalistrateegia lugu:

 – kuidas ja mille alusel loodi, prioriteedid, komponendid, kaasamine

 – õnnestumised ja õppimiskohad

 

KOOLITAJAD

Enn Saar, Sunergos

Enn Saar on 23 aastase kogemusega juht. Varasemalt on ta olnud Telia IT ja tootearenduse arendusjuht ning  suurklientide halduse juht, Eesti Telekomi juhatuse liige ja arendusjuht, IT Koolituskeskuse OÜ  nõukogu esimees,
IT Demokeskuse juhatuse liige ning SA Vaata Maailma nõukogu liige. Varem juhtis Enn pikka aega Eesti juhtivat tehnoloogiafirmat MicroLink.

Viis viimast aastat on ta keskendunud erinevate organisatsioonides muudatuste juhtimise toetamisele ja meeskondade treenimisele.

Kvalifikatsioonid: Majandusinsener (Talltech). Psühhodraama rakendaja. Superviisor ja coach (Eesti Moreno Koolituskeskus)

,,Mulle meeldib keerukate ülesannete lahendamine, aidata juhtidel ja meeskondadel õnnestuda.”

 

Ingrid-viinapuu

Ingrid Viinapuu, Telia

Ingrid on Telia inimeste ja kultuuri valdkonna juht ning vastutab koos oma tiimiga Telia äristrateegia elluviimiseks sobivate väärtuste ja oskustega inimeste olemasolu eest. Ingrid omab ärijuhtimise ja psühholoogia alast haridust ning Tallinna Ülikooli organisatsioonikäitumise magistrikraadi. Alates 2020. aasta algusest on Ingrid Telia personalidirektorina ka juhtkonna liige.

PARE tegevuses on aktiivsemalt panustanud alates 2019. aastast konverentsi töörühma liikmena ja alates 2020. aasta sügisest PARE juhatuse liikmena ning 2022. aasta sügisest PARE juhatuse esimehena.

Organisatsiooni disain on kriitiline äritegevus. See loob raamistiku, mille kaudu organisatsioon teenindab oma kliente ja suhtleb turuga. Sobiv disain annab organisatsioonile paindlikkuse ja konkurentsivõime. 

Moodulis saad teada, kuidas kujundada organisatsiooni kultuur selliseks, et see toetaks ärilisi eesmärke. Samuti keskendume muudatuste juhtimisele. Teadlik ja süsteemne lähenemine muudatustele toetab organisatsiooni strateegiat ja kultuuri ning kindlustab, et muudatused on kestlikud. 

TEEMAD

  1. päev “Organisatsiooni disain ja kultuuri juhtimine”
  • Organisatsioonidisain ja disaini elemendid: struktuur, protsessid, rollid, kultuur, tehnoloogia

 – Seosed ja mõjutajad strateegia ja disaini vahel (nt mida teha kui eesmärgiks on kasv, innovatsioon vm)

 – Organisatsioonistruktuuride tüübid, vajaduse hindamine ja valik. Struktuuri paindlikkus ja kohandamine vastavalt ettevõtte vajadustele

  • Protsessid: kuidas kujundada protsesse nii, et need toetaks strateegiat, suurendaks tõhusust, oleksid kliendikesksed.

 – ülevaade praktikatest

 -protsesside kaardistamise ja analüüsimise tehnikad, kliendikesksus, ressursside kasutamine

  • Organisatsioonikultuuri arendamine. Hetkeolukorra hindamine, tulevikunägemuse loomine ning teekond selleni jõudmiseks.

 – Hetkeolukorra hindamine

– Soovitud kultuuri kirjeldamine, väärtuste kaardistamine

 – Organisatsiooni kultuuri kujundamine

 

KOOLITAJAD

estel-pukkEstel Pukk, Verston personalijuht

Estel on vastutanud personali- ning tugiteenuste valdkonna eest nii suurtes organisatsioonides (Bigbank, Tallinna Vesi) kui ka rahvusvahelistes tehnoloogia startup ettevõtetes (Fiizy, Eurora). Enne personalijuhiks saamist töötas ta ärijuhina AS-is Erahariduskeskus (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor) ning on olnud aktiivselt tegev ka mittetulundussektoris (Avatud Eesti Fond, Integratsiooni Sihtasutus, MTÜ Clarus).

Koolitaja, kõrgkooli õppejõuna, mentorina ning tööelu nõustajana on Estel keskendunud peamiselt inimeste-, projekti- ja organisatsiooni juhtimisega seotud teemadele.

 

Merle Liisu Lindma

Merle Liisu Lindma

Merle Liisu Lindma akadeemiline tee ja karjäär on olnud väga mitmekülgne. Ta on lõpetanud Tallinna Ülikooli füüsika ja matemaatika bakalaureuseõppe ning omandanud EBSis magistrikraadi rahvusvahelise ärijuhtimise erialal. Ta on töötanud juhina logistikasektoris, Tallinna Vees, Swedbankis ja  Microsoftis.

Maria kütt

Maria Kütt, Riigikantselei tippjuhtide kompetentsikeskuse juht

Maria on tegutsenud personalijuhtimise valdkonnas üle 20 aasta. Ta on õppinud ettevõttemajandust, organisatsioonikäitumist ja rahvusvahelisi suhteid ning hetkel on TalTechi ärikorralduse doktorant. Maria kuulub Eesti Personalijuhtimise Ühingu PARE juhatusse.

Teadlik ja süsteemne lähenemine muudatustele toetab organisatsiooni strateegiat ja kultuuri ning kindlustab, et muudatused on kestlikud. 

TEEMAD

2. päev “Muudatuste juhtimine”

  • Muudatuste näited. Muudatuste vajadused
  • Muudatuste tüübid
  • Muudatuste juhtimise mudelid ja raamistikud
  • Muudatuste juhtimise olulisemad aspektid
  • Personalijuhi roll juhtide toetamisel muudatuste ajal

 

KOOLITAJA

Maria kütt

Maria Kütt, Riigikantselei tippjuhtide kompetentsikeskuse juht

Maria on tegutsenud personalijuhtimise valdkonnas üle 20 aasta. Ta on õppinud ettevõttemajandust, organisatsioonikäitumist ja rahvusvahelisi suhteid ning hetkel on TalTechi ärikorralduse doktorant. Maria kuulub Eesti Personalijuhtimise Ühingu PARE juhatusse.

 

estel-pukkEstel Pukk, Verston personalijuht

Estel on vastutanud personali- ning tugiteenuste valdkonna eest nii suurtes organisatsioonides (Bigbank, Tallinna Vesi) kui ka rahvusvahelistes tehnoloogia startup ettevõtetes (Fiizy, Eurora). Enne personalijuhiks saamist töötas ta ärijuhina AS-is Erahariduskeskus (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor) ning on olnud aktiivselt tegev ka mittetulundussektoris (Avatud Eesti Fond, Integratsiooni Sihtasutus, MTÜ Clarus).

Koolitaja, kõrgkooli õppejõuna, mentorina ning tööelu nõustajana on Estel keskendunud peamiselt inimeste-, projekti- ja organisatsiooni juhtimisega seotud teemadele.

 

Merle Liisu Lindma

Merle Liisu Lindma

Merle Liisu Lindma akadeemiline tee ja karjäär on olnud väga mitmekülgne. Ta on lõpetanud Tallinna Ülikooli füüsika ja matemaatika bakalaureuseõppe ning omandanud EBSis magistrikraadi rahvusvahelise ärijuhtimise erialal. Ta on töötanud juhina logistikasektoris, Tallinna Vees, Swedbankis ja  Microsoftis.

Personalijuht on juhtimiskultuuri mõtteliider organisatsioonis. Kuidas saab personalijuht arendada ühtset juhtimiskultuuri ja -kvaliteeti ning toetada juhte individuaalselt nende juhtimisoskuste ja juhendamistehnikate parendamisel.

TEEMAD

  1. päev “Praktiline juhtimiskultuuri kujundamine erinevate ettevõtete näitel
  • Millest algab juhtimiskultuuri ja – kvaliteedi kujundamine? Olulised põhimõttelised kokkulepped juhtkonnas. Personalijuhi roll.
  • Juhtimiskvaliteedi arendamise süsteemne visioon. Miks on vaja süsteemset lähenemist? Vaatame läbi süsteemi erinevad osad:  ettevõtte väärtuste ja strateegia seos, juhtimispõhimõtted, käitumiste kirjeldused, arendamise meetodid ja programm, adekvaatsed mõõdikud, järeltegevused ja tegevuskavad. Erinevate ettevõtete näited.
  • Juhtimiskvaliteedi arendamise protsess. Millises ajaraamis protsessi planeerida, arvestades ettevõtte situatsiooni, valmidust muutuda. Millised on protsessi etapid ja nende vajalikud väljundid. Juhtimistasemed ja nende arvestamine (pipeline)
  • Tööriistakorv. Vaatme erinevatel etappidel vajalikke tööriistu. Nt strateegilise mudeli valik, juhtide eestvedamise kompetentsi ja potentsiaali hindamine, profiili koostamine, individuaalne arenguplaan, juhtimiskvaliteedi perioodiline ülevaatus (management review), juhtimistasemete mudel, arenguprogrammi mudel jne.
  • Juhtimiskäitumise muudetavus ja seda mõjutavad tegurid ning lahendusteed

KOOLITAJA

merike kim

Merike Kim, Filter grupi personalijuht

Merike on personalivaldkonnas tegev alates 1998. aastast. On töötanud Swedbankis, Luminoris, Sotsiaalministeeriumis. Alates 2023. aasta augustist asus tööle uude sektorisse (energia, inseneeria) Filter Grupi personalijuhina.

Merike kuulub ka PARE juhtimiskvaliteedi töörühma koosseisu.

TEEMAD

2. päev “Juhtide nõustamine”

  • Coachiva mõtteviisi rakendamine juhtide nõustamisel nii individuaalselt kui grupis
    1. Enese rolli määratlus – personalijuht juhi nõustajana
    2. Isiklikud tugevused ja arengukohad
    3. Raskused ja rollikonfliktid
    4. Nõustamist toetavad hoiakud ja põhimõtted
  • GROW meetod nii juhi isikliku arengu toetamisel kui teema/probleemi vms käsitluseks grupis
    1. Juhi individuaalse arengu toetamine, sh arenguplaan
    2. Töö juhtide grupiga – juhtide grupinõustamised ja kovisioon
  • Suhte loomine ja hoidmine, usalduse kasvatamine läbi arendavate vestluste
    1. Juhi eneserefleksiooni soodustamine ja arendamine
    2. Võluküsimused
    3. Edasiviiv tagasiside
  • Rasked vestlused
    1. Enda rolli määratlemine, kavatsus ja meeleseisund
    2. Baasoskused õnnestumiseks, sõltumata juhtumist
      Usalduse loomine – neutraalsus, hinnanguvabadus, siiras huvi ja kuulamine
      Vastupanuga toimetulek
    3. Võitja-võitja mõtteviis -lahendustelt vajadusteni

KOOLITAJA

Haide Antson

Haide Antson, arengupartner ja -treener

Haide on arengupartneri ja -treenerina toetanud organisatsioonide, meeskondade ja juhtide arengut üle 20 aasta. Tal on pikaaegne kogemus tipp- ja keskastmejuhtide arengutreenerina, äriteemade fassilitaatorina ja organisatsioonide kultuuri arengu suunajana. Ta on ise olnud professionaalseid teenuseid pakkuva ettevõtte tegevjuht, ärisuunajuht, ettevõtja. Haide on praktik, kes eelistab vajadusepõhist lähenemist. Ta tugineb aastatega kogunenud tööriistakorvile, millesse kuuluvad ka psühholoogi haridus, suhtlemistreeneri õpe, regulaarsed coachingu täiendõpped ja mitmed pikaaegsed teraapiaväljaõpped (süsteemne pereteraapia, lahenduskeskne lühiteraapia, protsessitöö, psühhodraama jms). Haide on aastaid koolitanud ja toetanud juhte coachiva juhtimisstiili rakendamisel.

Inimvara eest vastutava juhtkonna liikmena peab ka personalijuht seda keelt valdama. Personalitöötaja supervõime on oskus mõista ja mõjutada inimeste käitumist nii indiviidi, grupi kui ka organisatsiooni tasandil, kuid selle võime realiseerimiseks on vaja teada, kuidas organisatsioon ennast majandab, kust raha tuleb ja kuhu läheb, kas palka saab tõsta või tuleb inimesi hoopis vähendada.

TEEMAD

  1. päev “Finantsjuhtimise alused”
  • Olulised finantsterminid ja kontseptsioonid: kasum, kulud, kapital, investeeringud
  • Finantsaruannete mõistmine

 – Bilanss: varade, kohustuste ja omakapitali ülevaade

 – Kasumiaruanne: tulude, kulude ja kasumi analüüs

 – Rahavoogude aruanne: rahavoogude jälgimine ja juhtimine organisatsioonis

  • Finantsnäitajad ja nende analüüs

 – Peamised finantsnäitajad: likviidsus, kasumlikkus, efektiivsus

 – Kuidas analüüsida ettevõtte finantsseisundit nende näitajate ja muude suhtarvude abil. Suhtarvude benchmarking. Milliseid otsuseid nende näitajate abil tehakse?

  • Ettevõtte väärtus
  • Kapitali kaasamine
  • Eelarvestamine ja kulude juhtimine
  • Iduettevõtete finantsjuhtimine

KOOLITAJA

Valev TõnissonValev Tõnisson, VMS Timber CFO

Valev Tõnisson on üle 20-aastase kogemusega finants- ja tugiteenuste juht, kes on töötanud erineva suuruse ja valdkonna ettevõtetes Telia, G4S  ja rahvusvahelisi makselahendusi pakkuvas start-up`is Boku. 

Valev on olnud aktiivne nõukogu liikmena ettevõtetes  Eesti Loto, MicroLink, ELA SA jne. Ta tegutseb ITL revisjonikomisjoni liikmena.

Lisaks   TTÜ`st ja Tartu Ülikoolist omandatud majandusharidusele on ta ennast täiendanud juhtimise, psühholoogia ja ärijuhtimise vallas, koolitanud alustavaid juhte.

2. päev “Personalivaldkonna finantsotsused ja personalianalüütika”

 

TEEMAD

Personalivaldkonna finantsotsused

  • Finantssündmuste mõju personalijuhtimise tegevustele
  • Personalijuhtimise otsuste mõju organisatsiooni finantsseisule
  • Töötajatega seotud kulud, nende eelarvestamine, analüüs ning juhtimine (näidikud, sisemine ja väline analüüs, probleemide ennetamine)
  • Töötajate tasud kui suurim kuluartikkel. Aktsia- ja osalusprogrammide kasutamine tasupaketis – nende mõju ja riskid.
  • Andmete kogumine ja kasutamine personalitöös; nende sidumine ärimõõdikutega ja kasutamine meeskondade kujundamisel

HR analüütika roll personalistrateegias  ja organisatsiooni arendamine pideva analüüsi toel. 

  • Probleemi püstitus
  • Analüüs protsess
  • Tulemuste ja andmete lugemine ning tõlgendamine
  • Seoste leidmine strateegiaga
  • Mõõdikute väärtus ja eluiga

Mooduli käigus vaatleme probleemipüstituse, mõõdikute jälgimise ja analüüsi metoodikaid, praktilist väärtust loome diskussioonide ning grupiarutelu kaudu.

 

 

KOOLITAJAD

evert kraavEvert Kraav, Bolt (tasustamise juht)

Evert on tegutsenud HR ja tasustamise alal konsultandi, spetsialisti ja juhina erinevates ettevõtetes nagu Fontes, Swedbank ja Testlio. Ta on Ettevõtluskõrgkool Mainori lektor ning koolitanud mitmeid tudengeid, personalispetsialiste ja -juhte. Evert omab personalijuhi kutset aastast 2021.

 

 

Kaija TeemägiKaija Teemägi, Elisa personaliüksuse juht

Kaija on Elisa Eesti personaliüksuse juht ja juhatuse liige. Koos oma tiimiga vastutab nii inimeste ja kultuuri, kui ka tasustamise, protsesside ja kvaliteedi juhtimise eest vastavalt äristrateegiast saadud sisendile.
Kaija omab ärikorralduse haridust Audentese Ülikoolist ning andragoogika magistrikraadi Tallinna Ülikoolist. Juhtimisoskuste täiendamiseks on omandanud AoEC Practitioner Diploma in Executive Coaching sertifikaadi Londonis ning on aktiivne DISC mudeli kasutaja.

Praktikuna on Kaija käinud palgakorralduse, inimeste arendamise ja juhtimisalaseid loenguid pidamas nii Tallinna Tehnikaülikoolis kui ka Tallinna Ülikoolis ning kogemuste jagajana mitmetes teistes organisatsioonides.

Töötajakogemus hõlmab töötaja kõiki puutepunkte ja suhtlust organisatsiooniga alates tööle asumisest igapäevase töö ja arenguvõimalusteni ning töölt lahkumiseni. Selles moodulis loome erinevaid töötajakogemuse lahendusi.

TEEMAD

  1. päev “Töötajakogemuse olemus ja selle kujundamine”
  • Töötajakogemuse juhtimine sarnaselt kliendikogemuse juhtimisele, selle olulisus
  • Töötaja elukaar ja kokkupuutepunktid organisatsiooniga
  • Kui palju/vähe personalijuht tegelikult teab, milline on töötajate päris kogemus
  • Kuidas jaguneb vastutus personalijuhi ja teiste organisatsiooni osapoolte vahel
  • Inspireerivad näited erinevate organisatsioonide töötajakogemust mõjutavatest praktikatest, sh tööandja bränding, talendijuhtimine, töötajate arendamine ning töötajate heaolu toetamine ja kujundamine
  • Töötajakogemuse disainiprotsess

KOOLITAJA

estel-pukkEstel Pukk, Verston personalijuht

Estel on vastutanud personali- ning tugiteenuste valdkonna eest nii suurtes organisatsioonides (Bigbank, Tallinna Vesi) kui ka rahvusvahelistes tehnoloogia startup ettevõtetes (Fiizy, Eurora). Enne personalijuhiks saamist töötas ta ärijuhina AS-is Erahariduskeskus (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor) ning on olnud aktiivselt tegev ka mittetulundussektoris (Avatud Eesti Fond, Integratsiooni Sihtasutus, MTÜ Clarus).

Koolitaja, kõrgkooli õppejõuna, mentorina ning tööelu nõustajana on Estel keskendunud peamiselt inimeste-, projekti- ja organisatsiooni juhtimisega seotud teemadele.

TEEMAD

2. päev “Personalistrateegia seminar”

Programmi viimasel koolituspäeval vaatame tagasi ja võtame kokku programmi jooksul õpitu.

  • Personalistrateegiate arutelu

 

KOOLITAJA

Ingrid-viinapuu

Ingrid Viinapuu, Telia

Ingrid on Telia inimeste ja kultuuri valdkonna juht ning vastutab koos oma tiimiga Telia äristrateegia elluviimiseks sobivate väärtuste ja oskustega inimeste olemasolu eest. Ingrid omab ärijuhtimise ja psühholoogia alast haridust ning Tallinna Ülikooli organisatsioonikäitumise magistrikraadi. Alates 2020. aasta algusest on Ingrid Telia personalidirektorina ka juhtkonna liige.

PARE tegevuses on aktiivsemalt panustanud alates 2019. aastast konverentsi töörühma liikmena ja alates 2020. aasta sügisest PARE juhatuse liikmena ning 2022. aasta sügisest PARE juhatuse esimehena.

Miks valida PARE koolitused?

  • Eesti ainukese personalijuhtimise erialaliiduna on PARE juba aastaid seisnud hea personali- ja inimeste juhtimise valdkonna arendamise eest;
  • Pea kaks dekaadi personalivaldkonna baaskoolituste korraldamist on meile andnud kuldaväärt kogemuse ja kindla kvaliteedi;
  • Meie koolitusprogrammid on loodud praktikutelt praktikutele – nende väljatöötamisesse kui elluviimisse panustavad kogenud personalivaldkonna eksperdid, kes igapäevaselt ka ise valdkonnas tegutsevad ja end selle arenguga kursis hoiavad.

Täiendava informatsiooni koolituse korralduse kohta leiad PARE õppekorralduse alustest ja kvaliteedi tagamise korrast

Vaata ka teisi sündmusi
17.09.2025
Tallinn