Töösuhete haldamine

Töösuhete- ning personaliinfo haldamine, sh tööandja õiguste ja kohustuste täitmise ning organisatsioonile vajaliku personalialase teabe olemasolu tagamine.

Kuidas avaldub töösuhete haldamise pädevus personalitöö erinevatel tasemetel?

Pädevus
1. tase2. tase3. tase
Töösuhete haldamineHaldab ja kasutab personaliinfosüsteemi, tagab andmete kvaliteedi ja nõustab kasutajaid. Tagab tegevusriigi nõuetest lähtuvate personaliarvestuse dokumentide olemasolu. Koostab töö analüüsi tulemuste põhjal ametijuhendid.Korraldab organisatsiooni töösuhete haldamise positiivset töötajakogemust looval viisil. Valmistab ette töövaidluste lahendamise dokumente. Esindab tööandjat kollektiivsetes töösuhetes.Arendab töösuhete haldamise protsesse. Kujundab strateegiliste otsuste tegemist toetava andmehalduse süsteemi. Tagab juhtimisotsuste langemiseks vajaliku personaliinfo kättesaadavuse.

Loe lisa personalitöö tasemete kohta SIIT